مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان

مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان

دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل docx
حجم فایل ۱۵۸ کیلو بایت
تعداد صفحات ۴۸
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه. ۲۵

۲-۱- پژوهش ‏های داخلی… ۲۵

۲-۲- پژوهش‏ های خارجی… ۳۱

۲-۳- جمع­ بندی پیشینه پژوهش….. ۴۹

مقدمه. ۵۴

۳-۱- نظریه یادگیری اجتماعی ایکرز. ۵۴

۳-۱-۱- مفاهیم نظریه یادگیری اجتماعی.. ۵۷

۳-۱-۱-۱- پیوند افتراقی.. ۵۷

۳-۱-۱-۱-۱- ارتباط بین پیوند افتراقی و دیگر نظریه ­ها ۵۸

۳-۱-۱-۲- تعاریف… ۵۸

۳-۱-۱-۲- ۱- ارتباط بین تعاریف و دیگر نظریه ­ها ۶۰

۳-۱-۱-۳- تقویت افتراقی.. ۶۱

۳-۱-۱-۳-۱- ارتباط بین تقویت افتراقی و دیگر نظریه ­ها ۶۲

۳-۱-۱-۴- تقلید. ۶۳

۳-۱-۱-۴-۱- ارتباط بین تقلید و دیگر نظریه‌ها ۶۴

۳-۱-۲- فرایند نظریه یادگیری اجتماعی.. ۶۴

۳-۱-۳-تقلب/عدم صداقت علمی و یادگیری اجتماعی.. ۶۶

۳-۲- نتیجه­ گیری… ۶۷

۳-۳- فرضیه ­های تحقیق… ۶۸

۳-۳-۱- فرضیه اصلی.. ۶۸

۳-۳-۲- فرضیه­ های فرعی.. ۶۸

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مبانی نظری و پیشینه نقش یادگیری اجتماعی در تقلب علمی دانشجویان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *